08 октомври 2009

Защо още не ползвам RSS

Лелей, днес съм продуктивна.

Забелязах, че в речника на Firefox я има думата "лелей". Кой ли е съставял тоя речник...

Пак по въпросите на технологиите на Web 2.0. Все още нямам RSS захранка. На няколко пъти пробвах и все не ми влиза под кожата.

Според някои мнения проблемът е в стерилно изглеждащата среда.

За мен проблемите са следните:

Захранката ме залива с информация, която после пак трябва да филтрирам. Филтрите не са достатъчно умни.

Обичам да посещавам блогове според настроението- дали ми се чете за еволюция, сърдечни проблеми или секс.

Нямам намерение да съм от ония блогове, които зависят от бърза реакция на последно появилата се дивотия в интернет. Да, оттам идват много теми за писане, но аз се опитвам да си намеря темите на пазара и на улицата.

Затова още ще си карам с браузър.

1 коментар: