25 ноември 2009

Протест...

Днес около 50 жени са се събрали пред 1 САГБАЛ "Св. София", за да протестират срещу насилието към родилките.

Протестът е на базата на няколко истории, от които на пръв прочит могат да ти настръхнат косите.

На втори прочит си казваш- ама наистина ли тази жена я тревожат толкова много неща? Айде малко по-дебела кожа- какво като някоя санитарка в три часа през нощта е била кисела с вас? Градската Самодива, като истинска дама, се ограничи само с псуване на персонала наум и то с ясното съзнание, че нищо лично- просто като ме боли, съм кисела.

Родилното отделение не е СПА център. Щеше да е хубаво да е малко по-лъскаво, но и в Хелоу Кити да бяха декорирали, важното е да имаш квалифициран персонал.

Иначе за киселия персонал угодия няма- едната се била дърпала при прегледи. Аз не се дърпах- "Ама кво си се излегнала като на плажа?"

Изобщо не ми пукаше.

Най-големият булшит обаче е, че "тялото на жената знае какво прави". За съжаление- не точно, затова и в процеса е заложен толкова брак, ако се правеше без лекари.

Така че- ако някой път чуя знаменателната реплика от рода на "а като го правеше, не болеше?", ще се огранича с отговора- "Напротив, болеше много повече, щото съм извратена и така ми харесва!" и ще запазя цялото си уважение към чудесния персонал на тази болница.

Няма коментари:

Публикуване на коментар