16 септември 2009

През погледа на двуглав змей

Поради плачевното състояние на градската среда се отказах от бебешката количка и я замених със слинг. Така се разхождаме с малкия като двуглаво чудовище, а светът е по-интересен.

Какво забелязвам аз? Забелязвам, че трябва да има забрана за пушенето по улиците, защото бебето в слинга е точно на нивото на отровните издихания на пристрастените.

Забелязвам, че бабите обичат бебета. Не се изненадвам. Раждането на бебе не е краят на младостта, а именно нещото, което ти подсказва, че си млад и силен. Може би на стари години и аз ще искам да си върна спомена за времето, когато хормоните са ме карали да се чувствам като супермен.

Забелязвам грубите хора, които не ме забелязват.

Забелязвам и милите хора, които дават път или отстъпват ред на опашките. Благодаря!

А какво забелязва бебето? Може би това.

Бебето изглежда вижда света като турист в непознат град- за него всичко е ново.

Аз пък съм благодарна, че мозъкът ми работи по утъпкани пътеки. Защото бебето се изнервя- светът е прекалено изненадващ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар