07 април 2010

What's in a name

Как и защо измисляме имената си в интернет?

Като се замисля за миналото, залагам на магическия реализъм- имена на приказни герои, които обаче в основата си притежават човешки качества.

Аз бях Frodo, Nervy Wolverine. В БГ-Мама съм Mamacita Bandida. Спорадично ползвам LOLcat.

Признавам си, че съм по-склонна да чета коментари с подобни никове- оригинални и приказни.

Дразнят ме "идейни" никове, подбрани само за темата- Костовист, Десен, Вярващ. Признавам, че за спорадични дискусии съм заставала зад Атеист.

Изпитвам известна симпатия към Anonymous.

Обичам никовете както всяко проявление на езика- зад тях стои човешка мисъл, а тя е едно от най-красивите/ужасни неща на света, ако човек знае как да я вижда. Езикът е един от прозорците към нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар